2011. szeptember 26., hétfő

GYÖNYÖRŰ MENYASSZONYI RUHA!!! (Saját) - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Eladó egyszer használt (nem tévedésből: ) ) menyasszonyi ruhám. Üzletben vásároltam, az én méretemre lett szabva.
A szoknya "A-vonalú", így a csípőbőségben szerintem nagyobb mozgástér is lehetséges. Én kb. 160 cm és 50 (az esküvőkor 48-9) kg vagyok. A hosszánál figyelembe vettük, hogy kb. 10 cm-s sarkam volt, és így ért pont földig.
A teteje fűzős, így itt is lehetséges a szabályozás. Hímzett, spagettipántos, és van egy gyönyörű, szintén szaténos stóla hozzá, ezt tetszés szerint lehet viselni. Én átfűztem a pántokon.
Én az egyszerűséget kedvelem, így a ruha nélkülöz minden habot-babot és giccsett, csupán a letisztult ártatlanságot képviseli - ami szerintem egy menyasszonyi ruhának feladata és kötelessége is. : )
A színe nem hófehér, hanem törtfehér, vagy krém.
Az esküvőn nem érte semmilyen baleset, még csak nem is táncoltam benne... nagyon megkímélt. 2 órát volt rajtam.
Nem tudom, mennyi ezt postára adni, de nem nehéz, gondolom, így nem olyan vészes.



Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-03 18:45
. GYÖNYÖRŰ MENYASSZONYI RUHA!!! (Saját) - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése